.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيشترين شكايات مردم مازندران از گروه پزشكان اعلام شد

رئيس شوراي هماهنگي نظام پزشكي مازندران گفت: بيشترين شكايات مردمي از رشته‌هاي اورتوپدي، زنان و زايمان، دندا‌نپزشكان و جراحي عمومي است. 

مجيدرضا شيخ رضايي از تعيين تعرفه خدمات پزشكي بخش خصوصي توسط دولت انتقاد كرد و بيان داشت: تعرفه‌هاي دولتي براي پزشكان بخش خصوصي مشكل‌آفرين مي‌شود.
وي افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به دليل هرج و مرجي كه در تعيين تعرفه پيش مي‌آيد، نمي‌تواند اين مشكل را برطرف كند.
رئيس شوراي هماهنگي نظام پزشكي مازندران تعيين مناسب و واقعي‌شدن هزينه‌هاي سرانه درماني را براي رفع اين مشكل بسيار مهم و اساسي دانست و گفت: تعيين تعرفه‌هاي دولتي به نوعي اقدامي مقطعي است و به حل دائمي اينگونه مشكلات نمي‌انجامد و شهروندان را با سردرگمي جديدي مواجه مي‌سازد.
وي تاكيد كرد: اين طرح نه تنها مشكلات را برطرف نمي‌كند بلكه نارسايي‌ها را تشديد مي‌كند و منجر به هرج و مرج در تعيين تعرفه خدمات پزشكي مي‌شود.
شيخ رضايي افزايش تعرفه خدمات پزشكي بخش خصوصي را در سال‌هاي اخير كمتر از نرخ تورم دانست و اظهار داشت: افزايش تعرفه خدمات پزشكي بخش خصوصي نسبت به ساير حرفه‌ها، كمتر بوده است.
وي افزود: براساس قانون در سال‌هاي اخير، تعيين تعرفه خدمات بخش خصوصي برعهده سازمان نظام پزشكي قرار داده شده بود اما براساس برنامه پنجم توسعه اقتصادي اين وظيفه به دستگاه‌هاي دولتي واگذار شده است.
شيخ رضايي با تاكيد بر لزوم اختصاص مناسب هزينه‌هاي سرانه درماني اضافه كرد: هزينه‌هاي سرانه درمان بايد مناسب در نظر گرفته شود تا خللي در روند ارائه خدمات بهداشت و درماني ايجاد نشود.
وي با اشاره به شكايات مردمي از پزشكان اظهار داشت: بيشترين شكايات مردمي از رشته‌هاي اورتوپدي، زنان و زايمان، دندان‌پزشكان و جراحي عمومي است.
شيخ رضايي افزود: شهروندان مي‌توانند شكايات خود را با ادله مثبت به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي مازندران و يا اين مجموعه ارسال كنند تا اقدامات لازم در اين زمينه به عمل آيد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.253 seconds.